Registrering af leverandørfakturaer på projekter

Vælg projekt
Leverandørfakturaer kan registreres direkte fra projektlisten eller projektkortet ved at klikke på knappen "Lev.faktura".

Herfra oprettes leverandørfaktura fra en popup-vindue på projektlisten.

OBS! Denne funtion er et supplemet til den eksisterende fremmedkøbsregistrering i administrationsmodulet, der ligeledes kan anvendes til registrering af leverandørfakturaer.


Projektliste


Projektkort

Opret registrering
Registrering af leverandørfaktura foretages fra popup-vinduet på projektlisten.

Vælg leverandør fra dropdown-menu eller indtast data manuelt.

Vælges en allerede oprettet leverandør, indstættes leverandørdata automatisk fra leverandør-adressekortet. Alternativt indtastes disse manuelt.

Når alle krævede data er indtastede, oprettes fremmedkøbet ved at klikke på knappen "Opret fremmedkøb".

Herefter er fremmedkøbet registreret på projektet og fremgår af saldokortet på dette.


Popup-vindue på projektliste




Opret leverandør
Leverandører oprettes fra et masteradressekort i adressemodulet.

Enhver masteradresse kan markeres som leverandørkort og tildeles leverandørnummer og øvrige leverandørdata.

Når en adresse er markeret som leverandøradresse, kan den umiddelbart anvendes til leverandørfaktura-registrering.



Der tages forbehold for løbende ændringer og udvidelser af ovenstående funktioner.
Kontakt os for at få en online demo på mail@domestic.dk eller på telefon 70201727



TeamPlanner drives og udvikles af Domestic Interactive aps · CVR-nr. DK-25093682 · Danmark